Hej Karina!
Mitt namn är Maria Engström och jag tog kandidatexamen i BIV i januari. Nu vikarierar jag deltid som gymnasiebibliotekarie utanför stan, men letar extrajobb att dryga ut timmarna med.

Hör gärna av dig om det finns extraarbete hos er kvällar eller helger under våren och/eller sommaren så skickar jag dig gärna en formell intresseanmälan och CV.

Mvh,
Maria Engström
073-650 90 89