Efter att ha läst några recensioner och sett vilka som hyllat boken känner jag mig starkt tveksam till den. I korthet verkar författaren sprida samma rasistiska idéer som alla de vanliga islamofoberna men på ett mycket försåtligare sätt.

Hälsningar / Báhcet dearvan / Terveisin / Tervheiset

Martina

Martina Rasch

Bibliotekskonsulent/Samordnare för Biblioteken i Norrbotten

Norrbottens länsbibliotek

Norrbottens läns landsting

070-364 40 77

www.norrbottenslansbibliotek.nu

[log in to unmask]34AD3D00" alt="cid:[log in to unmask]">