Hej, har tittat på den, vad jag förstår så krävs registrering…vet du om det är förenat med ngn kostnad?

Mvh Marie

Från: BIBLIST - Topics in Nordic research library user services [mailto:[log in to unmask]sunet.se] För Ulrika Orloff
Skickat: den 21 september 2015 16:10
Till: [log in to unmask]
Ämne: Re: [BIBLIST] utländsk motsvarighet till DIVA

British Librarys EThOS är användbar, tycker jag. Doktorsavhandlingar.

Vänliga hälsningar

Ulrika Orloff

Bibliotekarie på Försvarshögskolan

Skickat från min iPhone

21 sep 2015 kl. 15:53 skrev Marie Eriksson <[log in to unmask]">marie.erik[log in to unmask]>:

Hej, någon som känner till någon bra utländsk motsvarighet till DIVA portal? Är ute efter engelskt material, producerat i engelsktalande land.

Med vänlig hälsning

Marie Eriksson

Furulundsskolans Bibliotek

0456-816688

FURULUNDSSKOLAN

Yndevägen 2 | 29480 Sölvesborg

FURULUNDSSKOLAN.SE
[log in to unmask]" alt="skuret_apple_ny">