Jag håller med, bra replik!

Eftersom jag är en av dem som skrivit inlägg och uttryckt mig positivt i fråga om Astrid Depperts text, vill jag också påpeka att jag inte delar hennes åsikt helt och hållet. Jag betraktar mig också som en medpedagog, eller strävar åtminstone mot att bli det, inget snack om den saken. Dock tycker jag att det är bra att frågan kommer upp och diskuteras. Det är enbart positivt om vi som tycker att skolbibliotekarier har en viktig funktion i skolan, blir lite utmanade ibland.

Vänliga hälsningar

Magnus Bromö

Fokusbibliotekarie

Linköpings kommun

Utbildningsförvaltningen

Änggårdsskolan

581 81 Linköping

Besöksadress: Betesgatan 1

Telefon: 013-20 57 16

E-post: [log in to unmask]">mag[log in to unmask]

www.linkoping.se

Linköping – där idéer blir verklighet