Hej! Det här är högintressant även för oss! Här i Knivsta har vi just lyckats få till en överenskommelse med IT-drift om att (på prov) ha ett & samma inlogg för samtliga gästanvändare, som byts ut dagligen. Tidigare var kravet att varje gästanvändare skulle anhålla om ett petsonligt inlogg vid varje nytt användningstillfälle. Vi har kommit en bit på vägen mot ett öppet nätverk, men ännu en bit återstår.

Skulle gärna ta del av dina samlade intryck sedan, Inger. Trevlig helg!

Kalle Tännérus
IT-bibliotekarie
Knivsta bibliotek
Telefon: 018-347055, 347230
E-post: [log in to unmask]">[log in to unmask]