Hej igen,

Nu såg jag på deltagarlistan att jag var anmäld. Det man inte har i huvudet…

Och dessutom lyckades jag med konststycket att skicka det till hela listan.

Trevlig helg!

Peter Svensson

Ersta Sköndal högskolebibliotek

Box 11189, 100 61 Stockholm

Besöksadress: Stigbergsgatan 30

Tel: 08-555 050 86

[log in to unmask]">mailto:[log in to unmask]

www.esh.se