Hej,

Jag tror att det är Johanna Lidbäcks och Lisa Bjärbos ungdomsroman som de skrivit tillsammans. Däremot är den inte under pseudonym. "Vi måste sluta träffas på det här sättet". Eller kanske Sonya Sones "Vad min flickvän inte vet", "Vad mina vänner inte vet".

Kanske kan det vara till någon hjälp...: )

MvH

Karolina Persson

Karolina Persson

Barn- och ungdomsbibliotekarie

Gislaveds bibliotek

Gislegatan 5

33233 Gislaved

tel 0371-81905

epost [log in to unmask]">karoli[log in to unmask]

www.gislaved.se/bibliotek