Jag har uppfattat det som att Lorensberga bibliotek i Ludvika fungerar bra. Telnr finns på webben, fråga efter Lina.

Mona Quick

Den 27 augusti 2013 10:54 skrev Maria Lundqvist <[log in to unmask]" target="_blank">Maria.Lun[log in to unmask]>:

Fick en fråga från ett bibliotek där jag behöver ta hjälp av er samlade kunskap. Jag skulle vilja ha goda exempel på integrerade folk- och skolbibliotek i Sverige och Norden. Bibliotek där samverkan funkar bra och alla parter är vinnare.

Maria Lundqvist

Maria Lundqvist

Verksamhetsutvecklare

Länsbibliotek Sydost

Box 1202, 351 12 Växjö

tfn/mobil: 0455-32 19 52

e-post: [log in to unmask]" target="_blank">[log in to unmask]

webbplats: http://www.lansbiblioteksydost.org