Från: BIBLIST - Topics in Nordic research library user services [mailto:[log in to unmask]] För Lotta
Skickat: den 20 augusti 2013 18:27
Till: [log in to unmask]
Ämne: Re: [BIBLIST] LAN-party på bibliotek?

Hej,

Jo vårt bibliotek har haft LAN för ca 35 unga killar. Det var 3-4 stycken av dem som hade arrangemang ansvaret, vilket medförde att de hade mer hubbar och kablar och de la upp en tävling med gruppspel och final. Vi stod för lokal, bord och stolar.( en del hade med egna tolar och lavalampor!) och två personal som stannade över natten. Vi stod även för nattkorv och en dricka. De höll på i ca 20 timmar. Jag var en av dem som höll mig vaken, och det var tufft!

Allt funkade jätte bra, men det blev varmt!

Hälsningar

Charlotte juhlin-Onbeck

Härlanda-örgryte bibliotek, Göteborg.

Sent from my iPad