Vår vaktmästerisamordnare har bett mig vidarebefordra följande fråga:

På Trollhättans Stadsbibliotek har vi tidigare köpt in cd-fickor från leverantören Classic Design, men företaget har nu tyvärr lagts ner. Eftersom vi har förstått att de har använts av många bibliotek undrar vi om det är någon som känner till vilka som kan ha tagit över försäljningen eller om det finns någon leverantör som säljer motsvarande produkter. Svara gärna direkt till mig på [log in to unmask]">[log in to unmask]

Vänliga hälsningar,
Sara Britta Jadelius

IT-bibliotekarie
Trollhättans Stadsbibliotek
Box 184
461 24 Trollhättan
Tel: 0520-49 76 65
E-post:
[log in to unmask]">sar[log in to unmask]

Webb: www.bibliotek.trollhattan.se
facebook.com/trollhattans.stadsbibliotek