Leksands bibliotek kanske?

Vet inte om de arbetar aktivt med turism, men de har mycket trevligt bemötande mot besökande turister!

Åsa Härstedt

Från: BIBLIST - Topics in Nordic research library user services [[log in to unmask]] för Fredrik Svedemyr [f[log in to unmask]]
Skickat: den 2 april 2012 13:21
Till: [log in to unmask]
Ämne: [BIBLIST] Bibliotek och tursim

Hej alla!

Jag undrar om någon har ett bra tips på bibliotek som jobbar med turism? Turism kan ju vara väldigt mycket, eller hur. Men i det här läget siktar jag högt och lågt. Det kan handla om allt ifrån litterära vandringar till att man har något slags samarbete med en turistbyrå, eller kanske ett bibliotek som är med på en hörna i något festivalsammanhang. Vad som helst. Alla tips är välkomna!

Allt gott!

Mvh

Fredrik

Fredrik Swedemyr, redaktör