Hej alla HBTQ-nätverkare!

På Biblioteksdagarna, tisdagen den 8 maj träffas vi som kan 10:00-13:00.

Jag tänkte att om vi först försöker sitta tillsammans vid kaffet. Sedan kan de som inte har något seminarie just då, som de hellre vill lyssna på, fortsätta nätverksträffen och att vi sedan också försöker äta lunch ihop.

Träffen blir lite improviserad och är väl mest för att vi ska få bekanta oss med lite  med varandra. Vi kanske kan bestämma oss mer om syftet med nätverket, om man ska ändra något på beskrivningen till exempel. Sedan kan vi också prata om hur vi vill jobba med nätverket, när vi ska ha nätverksträffar och så.

Det är bra om jag får veta i förväg vilka som kan närvara.

Även om du inte har gått med i nätverket men är intresserad, så är du självklart välkommen.

Hoppas vi ses

Med vänlig hälsning

Christer Edeholt

Bibliotekarie