Kender du databasen http://www.librarybuildings.info/ ?

Den viser de smukkeste europæiske nybyggede biblioteker. Du kan bladre på motiv, land og arkitekt. Basen indeholder også google maps, så du kan hente inspiration. Eller start her på et Europakort http://www.librarybuildings.info/map/europe

Venlig hilsen / Kind regards

Karen Margrethe Ørnstrup

IVA / Det Informationsvidenskabelige Akademi, Biblioteket

Royal School of Library and Information Science

Birketinget 6

DK-2300 Copenhagen S
Denmark

T +45 32 58 60 66
D +45 32 34 15 06

http://www.iva.dk/bibliotek
http://www.librarybuildings.info

Vi har fået nyt navn, web og e-mail: Danmarks Biblioteksskole er nu

IVA / Det Informationsvidenskabelige Akademi
Please note the new web and e-mail
due to our new Danish name IVA