Jag svarar på vår privata mail. ;-)

/Ulrika

Date: Fri, 1 Jul 2011 14:15:45 +0000
From: annaeber[log in to unmask]
Subject: Re: [BIBLIST] Rädda Barnen lanserar digitalt Resurscenter
To: [log in to unmask]

Tack Ulrika!

Vad kul att du hör av dig, jag har varit på väg att skicka ett mejl till dig så många gånger, men har av olika anledningar kommit av mig.

Ja nu äntligen, äntligen är sajten lanserad på riktigt. Tekniken har varit rent ut sagt ett helvete, men det funkar ok nu och det som fortfarande strular är mest det vi som administratörer får slita med och inget som användarna ser. Det roligaste i detta är att vi har fått så himla mycket positiv feedback både från kollegor runt om i världen, men också andra barnrättsproffs som har hittat till Resurscentret.

Hur har du det, har du blivit klar med uppsatsen och hittat jobb? Bor ni fortfarande kvar i Hjorthagen? Hur mår din lilla prins?

Allt gott,
Anna