-----BIBLIST - Topics in Nordic research library user services <[log in to unmask]">[log in to unmask]> skrev: -----
Till: [log in to unmask]">[log in to unmask]net.se
Från: Rigmor Engström
Sänt av: BIBLIST - Topics in Nordic research library user services
Datum: 07-06-2011 13.41
Ärende: [BIBLIST]

Hej!

En flicka besöker släktingar som bor i ett stort hus. Hon går  in i en garderob och förflyttas långt bak i tiden och träffar de som bodde i huset då.

Känner någon igen denna innehålls beskrivning av en barnbok så är jag tacksam för tips.

Med vänlig hälsning
Rigmor Engström
Talboks- och punktskriftsbiblioteket
Box 5113