både irriterande och smart.

/Ida, Askims bibliotek

Från:        Bjuhr Linnea <linnea.joh[log in to unmask]>
Till:        [log in to unmask]
Datum:        2011-01-13 09:57
Ärende:        [BIBLIST] SV: [BIBLIST] inköpsförslag från påhittade låntagare? Mannens Överlevnadsguide
Sänt av:        BIBLIST - Topics in Nordic research library user services <[log in to unmask]>

Det har jag fått, va lurigt och dåligt!

Mvh Linnea

Linnea Bjuhr
Platsansvarig, Edsbergs bibliotek

Edsbergs torg 3, 192 53 Sollentuna

tfn +46 (0)8 579 219 27

http://www.sollentunabibliotek.se

BIBLIST - Topics in Nordic research library user services [
[log in to unmask]>mailto:[log in to unmask]] För Victoria Lovsten
[BIBLIST] inköpsförslag från påhittade låntagare? Mannens Överlevnadsguide

Är det flera på listan som fått inköpsförslag på Mannens Överlevnadsguide via e-post? Jag har fått flera mail från personer som påstår sig vara låntagare men som inte är det. Misstänker att det är en form av smygmarknadsföring. Tycker det är ett trist sätt att göra reklam i så fall.

Med vänlig hälsning
Victoria Lovsten
Bibliotekarie
Löberöds bibliotek