Från: BIBLIST - Topics in Nordic research library user services [mailto:[log in to unmask]] För Pia H
Skickat: den 13 januari 2011 08:34
Till: [log in to unmask]
Ämne: Re: [BIBLIST] Boktips önskas - Roliga, absurda, skruvade böcker.

Bo Balderssons böcker kanske kan vara något?

/Pia Heidrich

Date: Wed, 12 Jan 2011 21:56:12 +0100
From: [log in to unmask]
To: [log in to unmask]

Hans Koppel

Wed, 12 Jan 2011 06:46:54 -0800

[BIBLIST] Boktips önskas - Roliga, absurda, skruvade böcker.

Hej,

jag har en talbokslåntagare (drygt 90 år) som är storläsare, han behöver drygt 80 timmars lyssning i veckan. Detta sätter mig på hårda prov eftersom han är ganska snäv i sina önskemål.

Det ska vara böcker som är roliga/absurda/skruvade. Gärna deckare, spionromaner eller thrillers.

Så nu hoppas jag på er hjälp!

Ge mig era tips på böcker som någorlunda stämmer in på beskrivningen ovan, så blir jag (och Ingvar) jätteglada!

Tack på förhand!

Katarina Willner

Sundbybergs stadsbibliotek

Care2 makes it easy for everyone to live a healthy, green lifestyle and impact the causes you care about most. Over 12 Million members! http://www.care2com

Feed a child by searching the web! Learn how http://www.care2.com/toolbar

Email the way you want it - scanned for viruses and spam by emailsystems
Click here to see how Email Systems works

If you consider this email spam, please forward to [log in to unmask]