Bo Balderssons böcker kanske kan vara något?

/Pia Heidrich

Date: Wed, 12 Jan 2011 21:56:12 +0100
From: [log in to unmask]
Subject: Re: [BIBLIST] Boktips önskas - Roliga, absurda, skruvade böcker.
To: [log in to unmask]

Hans Koppel

----- Original Message -----
From:

To:

Sent:
Wed, 12 Jan 2011 06:46:54 -0800
Subject:
[BIBLIST] Boktips önskas - Roliga, absurda, skruvade böcker.

Hej,

jag har en talbokslåntagare (drygt 90 år) som är storläsare, han behöver drygt 80 timmars lyssning i veckan. Detta sätter mig på hårda prov eftersom han är ganska snäv i sina önskemål.
Det ska vara böcker som är roliga/absurda/skruvade. Gärna deckare, spionromaner eller thrillers.

Så nu hoppas jag på er hjälp!
Ge mig era tips på böcker som någorlunda stämmer in på beskrivningen ovan, så blir jag (och Ingvar) jätteglada!

Tack på förhand!

Katarina Willner
Sundbybergs stadsbibliotek

Care2 makes it easy for everyone to live a healthy, green lifestyle and impact the causes you care about most. Over 12 Million members! http://www.care2com