Från: BIBLIST - Topics in Nordic research library user services genom [log in to unmask]" target="_blank">[log in to unmask]
Skickat: ti 2010-02-09 08:57
Till: [log in to unmask]" target="_blank">[log in to unmask]et.se
Kopia:
Ämne: [BIBLIST] Ang. [BIBLIST] Generationsromaner

Balladen om Sandra S av Cannie Möller.

Hervor Svenonius
Bibliotekarie
Hammarö Utbildningscenter
651 84 Karlstad
tel. 054/298210
http://www.karlstad.se/bibliotek-HUC

Från: Wenda Jones <[log in to unmask]" target="_blank">[log in to unmask]>
Till: [log in to unmask]" target="_blank">[log in to unmask]
Datum: 2010-02-09 08:54
Ärende: [BIBLIST] Generationsromaner

Jag fick för en gångs skull inga napp på vår Skolbiblista så jag provar med Biblist.

En lärare (i teknikklass) söker förslag på romaner - ungdomsromaner eller inte alltför svåra vuxenromaner - som tar upp relationer mellan generationerna.
Tacksam för tips.

Med vänliga hälsningar,
Wenda Jones
Rodengymnasiets bibliotek
Norrtälje kommun
Box 812, 761 28 Norrtälje
Besök: Baldersg. 14
Tel: 0176-71487
[log in to unmask]" target="_blank">[log in to unmask]
http://www.roden.se/Roden/Bibliotek/