Hej,
Jag heter Massip Farid Ikken. Jag är journaliststuderande och frilans.
Tillsammans med andra studenter och frilansare arbetar vi men en tidskrift om Afrika på svenska som heter Fokus Afrika. Den kommer ut fem gånger om året och har ett brett innehåll (nyheter, ekonomi,sport, kultur).
Första numret kommer nu i april och vi undrar om Ni är intresserade att prenumerera på den.
För de som bor i Uppsala och Stockholm finns det ett gratis exemplar att hämta på Nordiska Afrikainstitutet i Uppsala.
En beställning kan göras genom att skicka ett mail till [log in to unmask]">[log in to unmask] . Se länken nedan http://www.tidskrift.nu/artikel.php?Id=5768
Vi undrar också om Ni är intresserade av att prenumerera på vår tidskrift?

Allt gott
Massip Farid Ikken
Redaktör och ansvarig utgivare
--
Ikken Frilansbyrå
Frilansbyrå med fokus på utveckling, demokrati och mänskliga rättigheter