Date: Mon, 31 Aug 2009 13:12:08 +0200
From: [log in to unmask]
Subject: [BIBLIST] litteraturtips drog/alkohol relaterat önskas
To: [log in to unmask]

Har lovat för mycket nu...till min bror och svägerska.
De önskar litteratur/lästips som är alkohol och drog relaterat. Även sekundära ämnen som incest, misshandel, ätstörning, spelberoend som härleder från alkohol/droger
Jag önskar tips på både fack, skönlitt vuxen, Lz.  ungdom, hcg, hcf. Även bilderböcker kan vara intressant.
Mitt problem är nog inte att hitta, men att värdera all det material som jag kan tänkas få...
Så jag vänder mig till er som har mer erfarenhet och hoppas att få bra tips.
hälsn Lotta (B&I student)

Med Windows Live kan du ordna, redigera och dela med dig av dina foton.