Släktet av Guillermo del Toro har just kommit på svenska. Annars rekommenderar jag Mårten Sandén: Den femte systern, Amanda Hellberg: Styggelsen, Andreas Marklund: Skördedrottningen, C J Håkansson: Fjärilen från Tibet och H P Lovecraft... Se vidare i min blogg: http://eriksaxplock.blogspot.com/search/label/Skr%C3%A4ck

Tipsa eleverna om Skräckministeriet som börjar på SVT den 3/9!

Vänligen
Erik Edwardson
Biblioteket i Höganäs