From: [log in to unmask] href="mailto:[log in to unmask]">Isabelle.Andersson
To: [log in to unmask] href="mailto:[log in to unmask]">[log in to unmask]
Sent: Monday, August 17, 2009 10:42 AM
Subject: [BIBLIST] liknande böcker som stephenie meyer

Hej!

Jag söker liknande böcker som stephenie meyer, skrivna i jagform.

Frågan kommer från en tjej som tidigare läste mycket fantasy, så något ditåt kan vara ok, men ändå inte.

Eftersom jag inte har läst Meyer, har jag lite svårt att förstå vilken ton i berättandet det är hon söker.

Hoppas på er hjälp.

Isabelle Andersson Bede
Barn- och ungdomsbibliotekarie
Skinnskattebergs bibliotek