Nu behöver jag hjälp!

Jag har en sagostundsgrupp som är helt vansinnigt förtjusta i ritsagor - och jag börjar ha tömt mitt förråd av dem. Men nu ter det sig inte bättre än att jag lovat dem nya ritsagor nästa gång de kommer (om en och en halv vecka) - men jag behöver både tips och idéer! "Mina" ritsagor har jag hämtat från Per Gustavssons "Ritsagor" och "Fler ritsagor", men nu börjar alltså förrådet tryta.

Är det någon som har tips på var jag kan hitta fler ritsagor, eller är det någon av er där ute som har bra sagor på lut som ni vill dela mer er av? Gärna något som blir en dödskalle eller en groda, enligt önskemål... :)

/Tina Ottosson
Parkbiblioteket, Örnsköldsvik
[log in to unmask]">[log in to unmask]