Detta damp ner i Uppsala stadsbiblioteks inkorg. Jag skulle vilja veta hur folk ställer sig till det. Är det någon som råkat ut för något liknande tidigare? Ska biblioteken hjälpa kommersiella företag som tar 18 kr i avgift för ett sms? Frågan i sig känns ju ganska tråkig, men det handlar väl mest om principen och det är ju inte otänkbart att detta kommer att öka.

Namn: Viktor Henriksson
E_post: [log in to unmask]
Telefon: 0738048170
Ditt_arende: Hej!

Jag jobbar på 118100:s tjänst Svar På Allt och en kund till oss har ställt en klurig fråga som jag hoppas att ni kan hjälpa till med; Vilket är det 14:de ordet på 18:de raden på sida 123 i boken "Tomans huvud", som är skriven av Robert Jordan?

Tacksam för svar!

/Rikard Jennische

Uppsala stadsbibliotek