Kan inte låta bli att visa hur fina en del av personalen på Jakobsbergs bibliotek var i fredags:
http://jarfallafolkbibliotek.blogspot.com/2008/11/this-is-halloween.html

Det bemöttes enbart av positiva kommentarer, såsom denna:
"Subject: Grymt fina kläder
Roligt med överraskningar!
Nu har jag i alla fall hämtat mig från chocken.
Rysliga hälsningar från en förtjust besökare."

Vänliga hälsningar
Katrin Fredrikson
Järfälla folkbibliotek