Hej! Om du söker på någon lämplig P-klassning i Statens ljud- och bildarkivs databas kanske du kan hitta något (www.slba.se). Vi lånar inte ut videofilmer men du kan hitta intressanta titlar, producenter och leverantörer. Med vänlig hälsning Mona Eklund

Från: BIBLIST - Topics in Nordic research library user services [mailto:[log in to unmask]t.se] För Eva Remgård
Skickat: den 18 september 2008 07:47
Till: [log in to unmask]e
Ämne: [BIBLIST] DVD för byggprogrammet efterlyses

Hej!

Vet någon på biblist var jag kan få tag på en DVD som visar byggnation av olika slag som t.ex murning, armering  som passar för byggprogrammet på min gymnasieskola.

Eva Remgård

Bibliotekarie

Falkenbergs gymnasieskola

Garvareliden 2

311 35 Falkenberg

tel: 0346-886469

e-post: [log in to unmask]">eva.r[log in to unmask]

This email and any files transmitted with it are confidential and

intended solely for the use of the individual or entity to whom they

are addressed. If you have received this email in error please notify

the system manager.

This footnote also confirms that this email message has been swept by

MIMEsweeper for the presence of computer viruses.

www.clearswift.com