Från: BIBLIST - Topics in Nordic research library user services [mailto:[log in to unmask]] För Anders Johansson
Skickat: den 26 juni 2008 13:20
Till: [log in to unmask]
Ämne: Re: [BIBLIST] ang noter till låt i filmen "Trolltyg i tomteskogen"

-Var är Fjant?

-Här, mamma!

Tyvärr kan jag inte svara på din fråga, men den väcker barn- eller kanske snarare ungdomsminnen. Värt att notera är att filmen blivit ett fall för våra politiker:

http://www.riksdagen.se/webbnav/index.aspx?nid=67&dtyp=f&rm=2007/08&nr=968&dok_id=GV11968

Någon av er som har boken Tomtar av Will Huygen kan väl titta efter om det finns några noter där. Jag kan inte minnas några från när jag läste boken, men det börjar bli många år sedan nu. http://libris.kb.se/bib/7236265

---
Vänliga hälsningar
Anders Johansson
Högskolebiblioteket i Skövde