Just hemkommen after att ha putsat på min lilla segelbåt kom jag på denna sida i samma branch. Innehåller böcker på många språk.
http://www.icdlbooks.org/
Nu ska jag köpa jättedyr bottenfärg och måla. Sverige har litet att leva upp till, antar att det har med upphovsrätt att göra. Uno

> Date: Wed, 25 Jun 2008 08:51:31 +0200
> From: [log in to unmask]
> Subject: [BIBLIST] Polsk barnboksskatt
> To: [log in to unmask]
>
> Även polackerna har digitaliserat en fin samling av äldre
> barn- och ungdomsböcker.
>
> http://www.polona.pl/dlibra/collectiondescription2?dirids=21
>
> Jan
>

> Inte ens den mest rabiate pappersboksälskaren kan väl låta bli
> att i smyg beundra den här holländska elektroniska barnboks-
> skatten.
>
> När får vi motsvarande svenska?

> [...]

Vårkänslor? Hitta någon att dela dem med! MSN Dejting