Hej.

Mitt namn är Linda Bäckman och jag arbetar som bibliotekarie på Kungälvs Sjukhusbibliotek. Jag har en låntagare som efterfrågar en engelsk deckare. Boken hon eftersöker är en sann berättelse och handlar om en polis som jagar en mördare och försöker klura ut hur mördarens sinne fungerar. Polisens privatliv lider stor skada av utredningsarbetet. Den kom ut för några år sedan och hon hörde talas om den i tv. Är det någon som vet vilken bok hon letar efter?

Tack på förhand!

[log in to unmask]" target=blank>[log in to unmask]