Hej,
jag fick mig just tillsänd en länk som drivs av en bibliotekarie i USA. Detta med tanke på att det finns olika Levande Historia-länkar, en mycket antisemitisk och revisionistisk. Elever bör se upp!

Den här länken slår nog alla rekord. På första sidan ger den hela välden en julklapp: Den nyutsläppte revisionisten David Erwing.

http://www.jewwatch.com/

När jag slog på Greta Wästberg häromdagen hamnade jag på Radio Islams infama sida där hon benämns som "Judinnan Greta Wästberg" osv. Om man vill se aktiv antisemitism och förakt för människor som har det minsta med judar och judiska händelser att göra, så gå in där.

Får jag, trots denna julklapp, önska er fina helger,
Pia-K.

Pia-Kristina Svenhard
biblioteksassistent
Stockholms läns museum