Från: BIBLIST - Topics in Nordic research library user services [mailto:[log in to unmask]]För Mia Olausson
Skickat: den 21 december 2006 10:26
Till: [log in to unmask]
Ämne: [BIBLIST] Bilarbetarens ABC

Hej

Jag har fått en fråga om en bok som ska heta ”Bilarbetarens ABC”, den ska vara utgiven någon gång på 1950-1960-talet.  Jag får ingen träff i Libris, inte med exakt den titeln i alla fall.

Är det någon som känner till boken och kan tänka sig ett fjärrlån eller vet hur man kan komma över den?

Med vänliga hälsningar

Mia Olausson

Nässjö stadsbibliotek

0380 - 51 80 72

[log in to unmask]">[log in to unmask]

This email and any files transmitted with it are confidential and
intended solely for the use of the individual or entity to whom they
are addressed. If you have received this email in error please notify
the system manager.

This footnote also confirms that this email message has been swept by
MIMEsweeper for the presence of computer viruses.

www.mimesweeper.com