Hej,
undrar om det finns något bibliotek som har ett överex. av Harrieth Hjorths Staden brinner i serien Staden - om Sigtuna.

Jag kan inte finna den på antikvariat och Agnete Hjorth förlag har inte tryckt den delen.
Finns det i Stockholm så kan jag komma och hämta, annars betalar vi för boken och portot eller sänder något i byte.

Jag tänkte också skriva om förlaget Rekolid, att det inte finns längre. Framlidna Greta Wästberg avvecklade förlaget när hon blev sjuk, enligt sonen Olle Wästberg, och resterande böcker såldes/fördelades mellan NK och antikvariatet Rönells i Stockholm.

Greta Wästberg kom själv så stilla och presenterade sina böcker, och det är sorgligt att tänka sig att även det är över.

Med vänliga hälsningar,
Pia-K.

Pia-Kristina Svenhard
biblioteksassistent