Hej,

som jag minns det så hänvisades  det till  en film av Folke Isaksson om  Erling Johansson. Titeln var något i den stilen som du skriver.  Jag har dock inte hittat något belägg för det.

Med vänliga hälsningar
Charlotta Lindh

Petra Svanborg <[log in to unmask]>
Sänt av: BIBLIST - Topics in Nordic research library user services <[log in to unmask]>

2006-11-15 13:50

Sänd svar till