Från: BIBLIST - Topics in Nordic research library user services [mailto:[log in to unmask]] För Erland Fahlbeck NYG1
Skickat: den 6 november 2006 12:56
Till: [log in to unmask]
Ämne: Re: [BIBLIST] Swedenborg och Spinoza

Hej!

Om det verkligen inte finns någon hake här, så är jag givetvis intresserad av ett friexemplar. Skicka det i så fall till

Nynäshamns gymnasium
Biblioteket
Kvarnvägen 4
14945 Nyäshamn

Tack så hjärtligt!
Mvh Erland Fahlbeck
Bibliotekarie Nynäshamns gymnasium

BIBLIST - Topics in Nordic research library user services <[log in to unmask]">[log in to unmask]> skriver:
Bibliotek som önskar E. A. Hitchcock, Swedenborg och Spinoza.

Företal om Vilhelm Ekelund. Hilaritas förlag 2006. 47 s. ISBN 91-972040-7-2
kan anmäla det till mig här, så skickar jag ett friexemplar.

Joachim Siöcrona
Ålstensgatan 53
167 65 Bromma