Hej Poul,

Ledsen att behöva besvära dig men jag har inte fått någon bekräftelse på min anmälan till konferensen i Helsingör den 1 - 3 oktober.
Vet alltså inte om den kommit fram och vet ej heller vem jag skall vända mig till för att få bekräftelse om det är Ok eller inte.
Ber allså om din hjälp  för att lösa mitt problem.

Med vänlig hälsning
Gunilla Hakkert
KTHB/Fjärrlån
Osquars backe 25