Från: BIBLIST - Topics in Nordic research library user services [mailto:[log in to unmask]] För Elin Nord
Skickat: den 11 augusti 2006 10:19
Till: [log in to unmask]
Ämne: [BIBLIST] REF: Novell av Molly Johnson

Hej!
En låntagare frågade efter novellen "Eller hur, arbetarfarsa" av Molly Johnson. Den lär ha publicerats runt 1940 och var det första som hon publicerade. Jag har sökt på en himla massa ställen, men får inget napp. Kanske finns det en kollega med skarpare hjärna än jag därute i landet?
Hälsningar
Elin Nord

Elin Nord
Socialbibliotekarie
Högsbo bibliotek
031-3660401

This message has been scanned by F-Secure Anti-Virus for Microsoft Exchange.
For more information, connect to http://www.F-Secure.com/