Hej Jan!
Jag vill verkligen att du fortsätter med dina inlägg och det är faktiskt precis tvärtom när jag öppnar e-post då letar jag efter

Från: BIBLIST - Topics in Nordic research library user services genom Jan Szczepanski. Goteborgs Univ Bibl
Skickat: fr 2006-02-10 18:06
Till: [log in to unmask]
Ämne: Re: [BIBLIST] Fråga till Jan Szczepanski. Goteborgs Univ Bibl

At 15:28 2006-02-10, you wrote:
Hej Jan,
Du skriver väldigt väldigt många inlägg här på biblist och det är i och för sig trevligt med aktivitet, vakenhet och intresse för det som händer i vår yrkesvärld.

Jag vill nu bara säga att du under så pass lång tid har skrivit så pass många inlägg att många av oss när vi ser att det har kommit ytterligare ett inlägg från dig, omedelbums trycker delete.

Kul att få veta

Detta är i och för sig synd eftersom många av dina inlägg säkerligen har stort informationsvärde för oss inom B&I. Men saken är den att till slut blir man mättad när något inträffar alltför frekvent och i stor kvantitet. Flera gånger har du också meddelat oss information ur källor, som jag tror många av oss själva har tillgång till, som t.ex. hur Biblioteksbladet. Det kan jag tycka är onödigt. -Sorry-

Du har säkert rätt, men jag bifogade faktiskt några egna kommentarer

Jag vill också fråga dig om din arbetsgivare Göteborgs universitetsbibliotek har godkännt att du lägger ned betald arbetstid på att skriva så mycket på biblist?

Det var också en fråga!

Med aktiningsvärda hälsningar
Monica Andersson
Stockholm