Från: BIBLIST - Topics in Nordic research library user services [mailto:[log in to unmask]] För Maria Ehrenberg
Skickat: den 18 februari 2004 16:46
Till: [log in to unmask]
Ämne: [BIBLIST] Bokbussar

Hej Leena!

SÅ utmärkt att jag fick en e-post från dig. Jag har nämligen en fråga; finns det någon bra sammanställning över olika bokbussar och vem som tillverkar dem? Jag är på jakt efter en mindre modell som kan skötas av en enda person. Det skall finnas någon med flexibla hyllor (så man plockar ut de man inte behöver för just den turen).

Vet du var jag skall leta?

Undrar

maria

Maria Ehrenberg