Hejsan!
När man har skickat ut en fråga till biblist och fått ett tillfredställande svar, tycker jag att det vore trevligt om man kunde "publicera" svaret på listan, och om det inte är alltför krångligt kanske även hur man kom fram till svaret. Själv är jag en nyfiken själ, och skulle t.ex. gärna vilja veta om Blåbärsflickan är samma sång som Lilla söta fröken Fräken (eller vilken det nu var som föreslogs) och hur den slutligen blev återfunnen. Kanske man får något tips som man själv kan använda en annan gång.

Hälsningar,

Åsa Wilén

Åsa Wilén
Musikhögskolan i Piteå, biblioteket