Här är adressen till den översättningen av lagen som finns på Statsrådsberedningens bibliotek :

http://www.ifla.org/V/cdoc/swedish.htm

Mvh
Maaret Hirvonen

Schmidt Anders <[log in to unmask]>
Sänt av: BIBLIST - Topics in Nordic research library user services <[log in to unmask]>

2001-12-20 09:52
Sänd svar till BIBLIST - Topics in Nordic research library user services