Subject: Re: Bokus
From: birgitta åkerud <[log in to unmask]>
Date:Mon, 4 Oct 1999 14:19:27 +0200

Nej, Bokus är definitivt inte billigast idag. Jag brukar använda Bokfynd.nu
http://www.bokfynd.nu/ för att jämföra priser och Bokus priser brukar inte
finnas bland de billigaste.

Jag tror dessutom att de lokala bokhandlarna har börjat pressa priserna för
att konkurrera. I stället för att beställa ett par böcker härom dagen via
Internet som vanligt ringde jag runt i Lund och jämförde priser. Båda dessa
böcker låg lägre i pris i Lund än de billigaste böckerna på Internet.
Dessutom kom de dagen därpå. Det är kanske dags att börja ringa och jämföra
priser igen?

mvh/birgitta åkerud

Birgitta Åkerud
Biblioteket för Trafik och Samhällsplanering, LTH
Traffic and Spatial Planning Library, Lund University
Box 118, S-221 00  LUND

Http://www.tft.lth.se/