Subject: Re: KIB inbjuder till projektförslag för år 2000
From: Barbro Roos <[log in to unmask]>
Date:Sat, 16 Oct 1999 13:18:40 +0200

Hej Per, Det här låter mycket spännande tycker jag. Vi är just i färd med
att projektera ett bibliotek för vårt område Hälsa och samhälle. Ett
bibliotek, Lärande centrum, med lite speciella förtecken. jag återkommer
till detta när jag återkommer från Leeds.Vill gärna diskutera en
projektansökan med Dig. Hälsningar från Barbro som även i detta brev hoppas
på ett positivt svar från Dig  till vårt internat i Karlaby. Hälsningar