Subject: RE: agnes cleve, vem är det?
From: Maud Roberts <[log in to unmask]>
Date:Wed, 13 Oct 1999 14:37:53 +0200

På Liljevalchs konsthall i Stockholm visades i april/maj 1993 en utställning
med namnet:
Gabriele Münters svenska vänner.. där bland annat Agnes Cleve finns med.
Broshyren är på 38 sidor och ISBN är 9186828398 och finns hos oss: H och
även vid Q, L, L*, G och NB.
Vänligen
Maud Roberts
Stockholms Universitetsbibliotek