Subject: Re: agnes cleve, vem är det?
From: Ulla Hansson <[log in to unmask]>
Date:Wed, 13 Oct 1999 13:31:59 +0200

Hej Lillemor!

I Umeå UB:s Småtryckssamling finns en utställningskatalog från Norrköpings
konstmuseum 5.6 -21.8 1988.
Agnes Cleve 1876-1951. I den katalogen finns en hel del uppgifter om
konstnärinnan. Om Du hör av Dig kan vi kopiera katalogen.
MVH Ulla Hansson

Ulla Hansson
Umeå Universitetsbibliotek
Avd för Samhällsvetenskap