Subject: tid över? --> [be]skriv
From: Andreas Csobot <[log in to unmask]>
Date:Mon, 11 Oct 1999 17:11:58 +0100

Hej

Jag heter Andreas Csobot och går 3:e terminen på BHS i Borås.
Tänkte skriva min magisteruppsats inom ämnet Organisation.
Arbetsnamnet är Projekt kontra ordinarie verksamhet på folkbibliotek.
(går inte närmare in på ämnet nu  - vill gärna ha spontana
reaktioner).

Erfarenheter, åsikter, synpunkter?
All kunskap emottages tacksamt.

Den här första rundan var tänkt som en survey-grej, för att få
tankar, idéer, infallsvinklar osv om ämnet. Materialet kommer
inte att användas (citeras, refereras till) någonstans.
I en andra omgång återkommer jag, kanske, med specifika frågor...

Vid svar använd gärna adressen: [log in to unmask] för där kan
jag läsa min mail även när jag inte är på skolan.

Mvh &
1000 tack
Andreas