Subject: Bokus
From: Anders Johansson <[log in to unmask]>
Date:Mon, 4 Oct 1999 12:14:49 +0200

Hej

Är det bara jag som tycker att Bokus har blivit sämre?

Är jag gnällig när jag tycker att några Java script är kul, men inte hur
många som helst. Borde inte alla Web-sidor (och i synnerhet vinstdrivande
företags!) vara möjliga att använda med enkla verktyg.

Jag noterar att min senaste uppdatering av Netscape 4 nätt och jämt klarar
av Bokus sajt. Dessutom har man inte hållit "Leveranstiden hos bokus.com är
5 arbetsdagar." på länge nu.

Kanske är jag en ensam teknikfientlig surkart som sitter och svär över
Internets utveckling. Kanske tycker ni även att bibliotekarier borde hålla
sig för goda för att dryfta kommersiella företags verksamhet på Biblist.

Men om så ej är fallet kanske lite konstruktiv kritik till Bokus, från er
som tycker som jag, kunde vara på sin plats.

---

Mail till mig skickas med fördel till:

och till förtret för andra till:

Vänliga hälsningar