Subject: Re: myndigheters kontokort
From: "Remes, Marju" <[log in to unmask]>
Date:Mon, 11 Oct 1999 08:59:19 +0200

Jag använder mig av två varianter.

Ett kort i mitt namn som myndigheten betalar. Den använder jag främst för
köp via Amazon.uk (som jag finner förträffliga) och köp "på stan".

Om jag vill använda myndighetens kort (förvaltas av ekonomichefen), visar
jag bara upp ett underlag och får påskrivet. Den här varianten använder jag
mig oftast av för fax- och brevbeställningar.

Har använt mig av kort i ca 4 år. Hittills inga bedrägligheter med någon av
varianterna.

Marju Remes Castell

Biblioteket
Läkemedelsverket