Subject: SV: SV: Bokus
From: Mia Klein <[log in to unmask]>
Date:Tue, 5 Oct 1999 11:20:20 +0200

Jag betalar med kort.

mvh,

/Mia Klein

Statens väg- och transportforskningsinstitut, VTI / Swedish National Road
and Transport Research Institute, VTI
Mia Klein, M. Sc.                        <[log in to unmask]>
Library and Information Centre           Ph:  +46 13 20 40 46
SE-581 95 LINKÖPING                      Fax: +46 13 14 14 36
SWEDEN                                   http://www.vti.se