Subject: Re: Bokus
From: Tove Kjellander <[log in to unmask]>
Date:Mon, 4 Oct 1999 18:45:30 +0200

Hurra för alla som inser att man bör gynna sin lokala bokhandlare så mycket
man bara kan, om man är angelägen om att han ska finnas kvar.
Det värmer en gammal bokhandelssjäl.
En bra bokhandlare kan alltid fixa fram ett förmånligt rabattavtal om man köper
mycket, dessutom blir det faktiskt mindre jobb att anlita sin lokala
bokhandlare,
eftersom alla fakturor kommer från samma ställe och det är dessutom alltid
lättare att kommunicera på ett vettigt sätt med en och samma person, istället
för att trrassla sej in på hundratals olika hemsidor och leta efter det man
önskar (med eller utan Java)
Tove Kjellander

--
Tove Kjellander